Tisdag

Tisdag igen. Jag tycker inte om tisdagar det är det den värsta dagen i veckan, så även den här (hoppas jag). Det gick dåligt att virka, de var omständliga på vårdcentralen, jag har haft ont i magen och min telefon verkar ha blivit konstig. Totalt sett en typiskt dålig uppföljning till min så glada måndag.

Dock har jag ju virkat, det ska någon gång bli en mössa är det tänkt. Förhoppningsvis även så pass oful att jag törs ha den på mig. Det var längesen jag virkade senast, typ tio år eller så men kunskaperna fanns undangömda nånstans att damma av och det är svårt att sluta när man väl börjat.

Jag fick mig iallafall en liten joggingtur i solen idag, 5 lugna kilometer på ett mycket snöigt elljusspår, inte mycket att säga om dem, mest bara en siffra i statistiken. Nu till kvällen har jag även varit på gymmet en sväng. Jag tänkte testa lite nya övningar för bröst och rygg men vågade inte riktigt när hela stället var fullt i stora starka pojkar. Jag får nog lämna nyheterna till något av mina morgonpass istället så slipper jag känna mig som en sån fegis, det är mindre press när man mestadels har 50+:are som sällskap.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0