Mars 14, 2010



Uppdatering igen då, vecka 10 (vecka två av marsutmaningen).

Träningspass: 7 (av 15)
Armhävningar: 210 (av 300)
Plankan: 3min (av 30)
Utfall: 100 (av 250)
Burpees: 0 (av 200)
Löpning: 14,5km (av 70)

Nya träningspass: 0 (av 2)
Veckans 30 min för mig själv: skumbad med levande ljus.

Ett nytt recept är provat, Jambalaya, ett till återstår.
Inga nya ingredienser provade än, två återstår.

Nästan hälften av månaden har gått och jag ligger lite efter i allt med undantag för antalet träningspass. Men nu är jag frisk igen och kan köra på så det ska nog ordna sig. Vad det gäller nya träningspass så har jag bokat yoga till måndag kväll.

Som sagt, jag har inte kommit riktigt så långt som jag hade tänkt mig. Hur går det för er andra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0