Uppdatering av läget



Min start på marsutmaningen blev ju inte lysande då jag tillbringat onsdag till söndag med att vara förkyld. Nu börjar jag bli bättre så kanske kan jag om några dagar fortsätta med det hela. Aktuellt läge:

Träningspass: 2 (av 15)
Armhävningar: 110 (av 300)
Plankan: 0min (av 30)
Utfall: 0 (av 250)
Burpees: 0 (av 200)
Löpning: 9km (av 70)

Nya träningspass: 0 (av 2)
Veckans 30 min för mig själv blev 45 minuters massage.

Ett nytt recept är provat, Jambalaya, ett till återstår.
Inga nya ingredienser provade än, två återstår.

Hur känns det då? I svart på vitt ser det ju inte så lovande ut men jag känner mig inte orolig. Bara jag blir av med förkylningen så ska jag träna igen, tills dess sitter jag hemma med en stor kopp te och en god bok och längtar ut i joggingspåret och till gymmet.

Fortsatt lycka till allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0