En bra dag

Idag är en bra dag.

Började dagen med frukost i solen. Visserligen kan man ju inte sitta utomhus än men jag satt iallafall med ryggen mot tv-bänken och låtsades att det var vår.

Sedan blev det fotbad och kakbakande innan det var dags att knata iväg på mindfulness-kursen. Idag bjöds det på yogameditation, me like!

Hade tänkt gå och träna efteråt men var för trött och åkte hem och sov en timme istället. Sedan lunch bestående av rester från gårdagens jambalaya och lite massage för den sköna sakens skull.

Kvällen har tillbringats med att virka klart mössan, umgås med älsklingen och lata sig i soffan. Det hela avrundades med god kvällsmat bestående av räkor, avokade, honungsmelon, banan och hallon.

Det blev ingen träning, men det får jag väl ta en annan dag då, i stora drag kan man väl tycka att dagen ändå gått i välbefinnandets tecken, såna dagar borde man unna sig oftare. Det blev ju inte så mycket att skriva om dock men jag bjuder på bilder på mössan och mitt kvällsmål.

Aporpå massage så tänker jag sälja min massagebänk om någon är intresserad, jag måste köpa en ny som är lägre. Nu ska jag glufsa i mig lite frukt och sen gå och lägga mig.


Kommentarer
Postat av: Nanna

Mössan blev ju kanonfin

2010-03-04 @ 01:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0