Packningar utan anknytning till rör...

Jag har ett problem. Hur sjutton packar man för att vara borta två månader? Inte nog med att jag inte har en aning om hur mycket saker jag gör av med på den tiden så vet jag inte vilken tillgång jag har till att tvätta, vad vi ska göra förutom att jobba eller vad det blir för väder. Heja! Sen ska man ju inte bara ha med sig kläder och toalettsaker heller, sängkläder, diskmedel, tvättmedel och böcker så man har något att läsa hela sommaren måste också klämmas ned. 

Men det är väl bara göra som vanligt; skriva en lista, ta fram allt man tror man behöver och sedan ta bort hälften så kanske man landar ungefär rätt. Än har det blivit förvånansvärt lite saker faktiskt men det hinner kanske bli ändring på det. Hur som helst är det tur att jag inte ska flyga =)

Apropå inget så är skor ett problem. Oavsett vad jag packar ner så kommer jag sakna det som är kvar hemma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0