Morgonstress

Aaaaaaaahh livet springer ifrån mig tror jag. Hur ska man hinna vara närvarande i allt som händer när någon har vridit upp tiden i ljusets hastighet?

När man halv åtta en morgon promenerar till skolan i solsken och till ljudet av fågelkvitter kan man lätt ledas in i villfarelsen att våren är här, men man ska inte låta sig luras. Idag är det tråkiga höstliknande vädret här igen. Om det ligger till så att vi måste ha en vinter innan det kan bli vår tror jag det blir en lång väntan på att Bosses öppnar i år. Det är först då man vet att det verkligen är vår.

Jag har ett problem, dygnet har för få timmar för allt jag vill göra, var ansöker man om fler?

Trodde jag hade massa knasiga funderingar att skriva ner, men just nu känns det som att jag har vacuum i huvudet, och det är kanske är tur det iallafall så man åtminstone har någonting där :D
Nåja, får återkomma när minnet vaknat till liv eller när det enda säkra vårtecknet har anlänt.

Tjipp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0