[vakuum]

Just nu är det perioden mellan omtentan och terminsstart, det känns lite som att befinna sig i 1,5 veckas vakuum. Som vanligt tog det ungefär en timme på måndag morgon innan jag tröttnat på att inte ha något att göra, inte för att jag gör det jag borde när jag har saker på gång men ändå. Jag har inte ens lust att göra de saker som fått vänta förut för att jag inte haft tid, det blir helt enkelt ingenting gjort - inte ens OS-tittande blir ordentligt och då är det illa. Tur att man får komma tillbaka till vardagen nästa vecka.

Ja jo, jag har ju ramlat med cykeln också, så kan det gå fast man cyklar på plan mark rakt fram, det är något fel på gravitationen i den här staden. Resultatet blev en misshandlad cykel, skrapsår och ett ömt underben.

Undrar om man skulle baka något nu då kanske, men det blir väl inget av det heller.

Kommentarer
Postat av: Prinsjägerskan

Ja, baka tycker jag att du ska göra. Så att det finns nått gott att äta i helgen. PUSS!

2008-08-20 @ 14:59:33
Postat av: Väs

vi får köpa stödhjul och plåster på biltema

2008-08-20 @ 17:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0