Gladare

Tänk vad lite sömn kan göra...

Men Jenny varför skickade vi sms inatt för? Jag borde ha sovit då, nåja... Jag orkar inte med att inte kunna sova igen, då ska jag amputera mig själv.

Snart kommer mina päron pch äpplen hit så jag har tillbringat morgonen med att städa och plocka undan lite saker så farmor inte ska bli så orolig över att jag inte klarar mig själv. Vilket jag självklart gör alldeles utmärkt jag har ju massa vuxenpoäng, på gott och ont.

Microvågsugnen är en lustig uppfinning och ännu ett steg i att lura oss själva.

Nu spring spring, ska göra iordning fika och sen gå ut i den underbara solen.

Kommentarer
Postat av: imre

Tjo, gött att du mår bättre =) hoppas du får en fin dag, ät inte upp dina frukter nu bara
kram

2007-05-05 @ 12:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0