En fundering, ett dilemma och många promenader

Nu mår jag bättre, efter en två timmars adrenalinpromenad i lördags kväll så kändes allting bättre, egentligen har jag ju massa saker att vara glad över så det är bara att försöka vara det:

Idag ska jag vara lycklig!

Låg vaken igår natt och funderade över ditten och datten och främst över porrfilm. Det jag undrar över är huruvida de har ett manus att utgå ifrån eller om de improviserar eller om det rentav är så att regissören står i kulisserna någonstans och skriker vad de ska göra, vilket måste vara otroligt irriterande. Nu kan ju inet jag skryta med att ha sett massa porriflm men jag har ändå fått intrycket av att de flesta scener utspelar sig på samma sätt, är inte det väldigt tråkigt? Eller har manusförfattarna väldigt dålig fantasi eller bara dåliga sexliv? Sen kan man fundera varför tjejer ser så konstiga ut i porrfilm, de kunde väl åtminstone se ut som att  de njuter och inte som att de misslyckas med att se sexiga ut. Aja, det är tur man inte är i den branchen iallafall.

Under min morgonpromenad för en stund sen träffade jag på ett av mina dilemman i denna värld när jag mötte en morgontrött man från kommunen som klippte gräset här utanför. Nyklippt gräs luktar ju så gott, men varför ska man vara allergisk mot något som man egentligen tycker om?

Rix FM-festival på torsdag, det ryktas om en mycket bra hemlig gäst, vem följer med?

Nu är frukosten färdigäten och det är dags att ta på sig några vettiga kläder, packa ihop sina saker och trampa upp till US och återse sin (före detta) klass och lämna lite papper och greja. Sen är det väl träningsdags ikväll igen, fast jag är lite sugen att gå och köra något av Korpens pass bara för att det är gratis den här veckan. Vi får väl se vad som händer och fötter. Dags att ta tag i den här veckan efter en slö helg och hoppas på solsken, lycka åt alla och allt annat bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0