God morgon!

Aaahh det är så mycket jag vill skriva, allt far runt i huvudet och jag kommer nog glömma hälften. Dessutom kan jag ju inte skriva allt, då blir det inlägg utan något som helst sammanhang som inte ens jag kommer förstå. Det går bort!

Jag tänkte iallafall att jag skulle tipsa om en film som jag trodde att jag måste se, men det visade sig att det var en pjäs, Ångrarna. Den handlar om två män som genomgått ett könsbyte och sedan ångrar sig, hur som helst så finns en recension här. Vad som inte nämns där är något de pratade om i SVT:s morgonsoffa, nämligen att det berör hela temat att ångra sig, även mindre drastiska saker som ett könsbyte. Jag är ju expert på att ångra mig, eller iallafall vara väldigt obeslutsam, så jag borde kanske se den ändå.

Igår var jag på gymmet och tränade armar så nu vill nog min kropp ha lite vila. Men det är ju så roligt just nu så kanske går jag dit och kör lite axelövningar eller tar en joggingtur, vila får jag ju göra i helgen när min älskade J kommer hit. Jag tror kanske att jag borde ta i mer, eller jag tycker jag tar i men det känns annorlunda efteråt, inte som andra muskelgrupper när de är helt slut. Detta måste tänkas över. Nu är jag sugen på kaffe, ska nog kanske göra något åt det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0