Klipp till mig!

Oj, nu försvann världen utanför, allt jag kan se är en vit vägg - snön VRÄKER ner. Typiskt, jag som ska till frisören och tänkte gå dit. Inte nog med att det är obehagligt att promenera när det snöar massor, till på köpet vågrätt, utan det verkar också aningen dumt att komma till frisören med ett ton snö i håret. Nej det får bli bussen, risken kvarstår ju ändå att man ser ut som ett skatbo i huvudet efteråt, men man får hoppas på det bästa. Det borde iallafall inte kunna bli mycket sämre med tanke på hur länge sedan det är som jag lät någon göra något åt mitt hår.

Frisören, en av alla saker man borde ta tag i. Så en sak avklarad, nu är det ju bara typ tandläkare, arbetsförmedlingen, tentor, T6, löpträningen, sömnvanorna och humöret kvar att ordna till...

Tack vare Spyker blir SAAB kvar och jag pustar ut. Kanske behöver sambon inte längre oroa sig för att han ska vakna en dag och inse att bilen i garaget har gått upp i rök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0