Mmm.. blåbär

Så där ja, lördag förmiddag och jag har varit en sväng på gymmet. Sprang lite halvdant på löpbandet en stund och gav sedan magen en genomkörare. Jag är inte så bra på det här med styrketräning men jag försöker lära mig och det här är en sida man kan ha god hjälp av, åtminstone har de gott om övningar att välja mellan och en del färdiga program. Jag satsar på att försöka att träna för att det är roligt nu och då kanske det inte blir jätteseriöst alla gånger men, som så många sagt, den bästa träningen är den som blir av. Förhoppningsvis håller lusten i sig och det kan bli något bra av det så småningom.

På vägen hem lyxade jag lite och köpte en sån här (ursäkta produktplaceringen)



Det kan vara det godaste jag nånsin druckit faktiskt, smakar lite som blåbärsglass. Bara njutningen av att få dricka en efteråt ger en lite extra motivation till att träna, även om det tar emot att erkänna att man fallit för reklamen. Den passar dock bra ihop med min nya princip att alltid få i sig energi efter träning, något jag hittills varit dålig på även om jag vet att det är en självklarhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0