Ta tag i saker

Oj, här har det inte hänt mycket. Skärpning! Det är mycket andra saker, förutom bloggande, som jag borde ta tag i. Som tur är så ligger det ju rätt i tiden så här i början på året. Det här blir dock bara en kort uppdatering.

Pling-plong sa telefonen i morse och ett sms ramlade in, inget ovanlgit i det, men detta var från någon jag inte pratat med på alldeles för lång tid, beviset på detta var att hon skrev att en liten flicka blivit född i veckan. Detta innebär att jag ju faktiskt haft ungefär nio månader på mig att få veta det, ändock hade jag inte en aning.

Apropå inget alls så borde ALLA träna på Friskis och svettis (fast kanske inte just där jag tränar, då blir det så trångt =) ) men blir sjukt glad och det finns nåt för alla. Men jag hävdar med bestämdhet att gårdagens pass borde döpas om till "hoppa tills du spyr", sjukt jobbigt men jag lär ju ska gå tillbaka.

Tjipp och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0