Är ni med?

Det är så mycket jag vill, och samtidigt vill jag ingenting. Vaknade i morse med en känsla av... hopp? Som tyvärr dalat ju längre dagen gått. Positivt är iallafall att jag fått en dos av sol och vårkänslor idag.

I dagens bloggdjungel hittade jag en utmaning jag inte kan låta bli att anta. Den är ganska omfattande men består i att man under mars månad ska göra dessa saker:

TRÄNING:
- 15 träningspass.
- 300 armhävningar ska utföras varav minst 30 ska vara på tårna.
- 30 minuter sammanlagt i plankan. Varav minst 10 av de minuterna på tårna.
- 250 utfall, dvs 125 på varje ben.
- 200 burpees. Burpees är upphopp plus armhävning.
- 70 km ska avverkas på frivilligt sätt. Simning, cykling, promenad, löpning, rodd osv.
- 2 nya träningspass ska testas.

SJÄL:
- 30 minuter varje vecka ska du tillägna dig själv. Egentid.
- 1 affirmation

MAT:
- Under mars månad äter vi inte godis.
- 2 nya recept ska lagas.
- 2 helt nya råvaror ska testas.

BELÖNING: ??

Mer specifik information finns här. Är ni med?

Träningen känns inte som några stora problem, det ska jag väl klara av, den stora utmaningen är att komma på en bra belöning och en affirmation att upprepa för mig själv, det ska jag jobba på ikväll. Någon som har några tips?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0