Behöver du en ny tränare?

Nyligen marknadsfördes en pulsklocka som en tränare som hängde med i ditt tempo och ofta omtalas dessa manicker som personliga tränare. Men idag har jag sett något som kan vara ett helt nytt koncept. När jag väntade på tåget i morse passerade ett godståg och någonstans bland alla 26 vagnar (ja, jag räknade) så fanns en vit tank. Den påminde lite om en mjölkbil men utanpå fanns texten "rent a trainer" tryckt. Vad blir nästa steg? Att köpa tränare på flaska? Det skulle jag gilla, jag skulle behöva någon som planerade åt mig, satte lite krav och skrek lite på mig när jag är lat.


Kommentarer
Postat av: Anna W

Skitbra idé! Jag skulle lätt köpa en tränare på flaska. Frågan är ju bara om man ideligen måste springa och köpa en ny flaska, eller om man kan fixa med nån typ av påfyllningssystem. Dessutom måste ju dom här flaskorna komma i olika "smaker" så att man får en tränare som passar. Nått att utveckla till exjobbet kanske?

2009-10-24 @ 17:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0