Resemorgon

Nu sitter man här och funderar på vad man ska göra, det är verkligen svårt när man packat ihop alla sina prylar och pinaler (iallafall de man brukar använda). Det vankas hemfärd om cirka 2,5 timme, men jag är ju vaken omänskligt tidigt som vanligt. Jag har passat på att tvätta den sista tvätten så är allt rent när jag kommer tillbaka i höst, har städat ur kylen, dammsugit överallt, kastat allt skräp i återvinningsrummet, plockat undan alla grejer, diskat och nu sitter jag här och väntar på att telias kundtjänst ska öppna så jag äntligen kan få ändan ur vagnen och säga upp min fasta telefon.

Solen skiner, typiskt, idag bara för att man ska sitta i en bil halva dagen. Nu måste jag börja träna, känner mig helt oformlig, det är lite barbapappakänsla över det hela. Men det är väl bara ta sig i kragen och göra något åt det, jag är bara för lat, men en vacker dag så...

Snart så öppnar de, tjihoo..

Aja, jag ska packa ner datorn och göra klart allt så kan man ta en promenad innan det är dags att åka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0