Pensionsplaner?

Det verkar som att jag kanske har ett tag kvar till 65 trots allt, iallafall om man ska tro pensionsbeskedet som ramlade in genom dörren nyss. 2051, det går ju inte ens att föreställa sig hur långt det är till dess, känns som någon framtidsinspirerad science fiction-film. Ska jag ens leva så länge? Tur att det är ett tag kvar dock, med tanke på vilken klen summa pengar jag annars skulle få att leva på. =) Den roligare delen av posten var inbjudan till Lidingöloppet, ett litet extra vårtecken.

I brist på idéer på saker att göra njuter jag av en kopp kaffe med kanel och mjölk och en bit mörk choklad - för det är jag värd! Jag är sugen på att pyssla, någon som har några tips på vad man kan göra?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0