Mellanmål, paket och gymfunderingar

Min plastmormor har stickat åt mig och min plastmamma har skickat saker med posten. Därför kunde jag idag hämta ett paket med mössa, benvärmare och pulsvärmare, superfina! De är lilarandiga men min kamera ljuger lite och tycker de ska se blå ut (vad gör man åt det alla fotointresserade?). Jag hade efterfrågat ett par benvärmare att ha när jag springer när det är kallt ute, jag brukar frysa om anklarna då. Men som ni ser så fick jag en hel hög saker på köpet och frågan är om de inte är lite för fina för att vara ute och svettas i.

Nyss: Gym
Nu: Mellanmål - keso, banan och kiwi
Sen: Städa, bada, söka jobb

Dagens gymfunderingar: Glömde jag en hög benövningar för att min hjärna tyckte att det räckte med att benen var blytunga redan på vägen till gymmet, eller är jag lat? Hur mycket ska man ta i egentligen? Ska man vara slut efter ett set, eller efter tre? Hur ska man få till benböjen?



Allt droppar, smälter och tinar
världen blir till en brungrå sörja
för att sedan spricka upp i grönt
när vintern blir till vår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0