Nu räcker det inte längre att träna

Det verkar sjukt inne nu att ha en träningsblogg. Jag vill också! Jag vill också skriva om träning och vila, kost och hälsa och såna grejer. Men vem skulle läsa?! Antagligen skulle jag då få ännu färre läsare än jag har nu, men det vore roligt tror jag. Blod, svett och tårar, framgång och motgångar och sånt. Kan inte någon anställa mig för att göra sånt? Jag vill också vara en tränings- och hälsonörd.

Jag läser själv en del träningsbloggar och blir inspirerad. Jag kanske borde länka till dem men det får bli en annan gång. Jag har dock länkat (kolla här nere till höger) till några andra bekanta(s) bloggar som jag kikar in på ibland. Jerrys sida har också smygit sig in där bara för att jag tycker att han är så grym, ta en titt!

Jag har iallafall varit på gymmet idag, körde lite fartlek på löpbandet och gymmade armar och axlar.
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0