Borttappat ämne

Nu är det verkligen höst; det regnar ute, det är mörkt när man vaknar, mörkt långt innan man somnar och jag är förkyld. Dessutom har Lidingöloppet passerat så sommarlöpsäsongen är väl över och det är dags att gräva fram underställ, mössa och vantar.

Lidingöloppet ja, jag har fortfarande inte bestämt mig vad jag ska tycka om min insats. Ett som är säkert är att det är synd att det dröjer så länge innan man får prova att göra det bättre.

Nu har de en lång diskussion om hur travhästars eventuella skor påverkar resultatet, finns det verkligen inget viktigare att prata om?

Jag hade verkligen tänkt skriva en lång utläggning om något, men nu har jag glömt vad det var. Men morotssoppan är god iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0