Fika i Finspång

Gäsp, hur kan man bli så trött av att inte göra någonting?

När jag började skriva det här inlägget hade jag just kommit hem efter att ha fikat på sjukhuset i Finspång. Nu skulle man ju kunna tro att anledningen till detta var att fiket där är något alldeles extra, men tyvärr är så inte fallet. Det visade sig när vi kom dit för vår strimmaundervisning att vår handledare minsann var på semester och det hade ingen behagat att tala om för oss. Så efter lite jagande efter personer som kunde veta något, både till fots och per telefon, så fick vi trumpet vända hemåt igen. Men vi fick iallafall fika som plåster på såren. Så om ni behöver kasta bort en hela eftermiddag på att inte göra någonting vettigt alls så kan jag rekommendera ett besök på Närsjukvården i Finspångs café.

Nu är det åter morgon och en ny dag  att ta tag i.

För övrigt borde man klara tentor fler gånger, man får så god mat då. Men nu har jag väl förbrukat all min tur för flera år framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0