30 dagar till vinet, eller vänta nu...

Jag måste bara påpeka att idag är det 30 dagar kvar till Lidingöloppet. 30 dagar! 30 ynka små dagar att hitta någon slags formtopp, bli av med latheten och ladda för fullt, eller hur Väs? Det är inte utan att jag undrar hur i jösse namn det ska gå till.

Dagen till ära har jag dessutom ont i magen, jag ska INTE INTE INTE dricka vin, men tror ni jag någonsin lär mig? Jag borde skriva om talesättet; vill man dricka vin får man lida pin, och jag får dessutom göra det efter bara ett enda glas. Dock var det ju ganska gott och kanske i slutändan värt det(?), trots att jag inte har en aning om vad servitören sa, hoppas han inte förväntade sig att vi skulla kunna italienska.

Kommentarer
Postat av: Väs

Ja det är inte mycket... inte alls faktiskt, lite nerväs blir man

2008-08-28 @ 00:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0