Springglad

Lidingöloppet, here I come.. har varit ute och sprungit 4km utan att ha ont i knät/benet, så otroligt skönt. Nu kan man våga hoppas igen, gäller bara att hålla sig någorlunda lugn ett tag till så man inte ställer till nåt tok.

Annars är det mest pluggande som gäller, dags att börja läsa om det adaptiva immunförsvaret och sen sussilura en stund.

Lite kaos idag i hjärnan men det orkar jag inte gräva ner mig i, nu ska jag bara vara glad åt att det gick bra att springa, då kommar jag sova gott och vakna på ett strålande humör imorgon.

Förresten, innebär det här att jag kommer bli en strålande läkare som redan hjälp mig själv?

Sommar-x någon?


"... att översätta texten det blir inte lätt,
vi kan ju alltid skylla på ett svenskt skelett
det gäller ju att kämpa och att kämpa väl
vi gör väl ett försök från huvud ner till häl
Skallen den leder till en halskota
halskotan den leder till ett skulderblad
skulderbladet leder till ett bakben
förlåt oss bakbenet kallas ju för ryggrad
ryggraden leder till två lårben
lårbenet leder till en knäskål
knäskålen leder till två smalben
och smalbenen leder ner till ankelen
och foten den har en väldig massa ben
som trängs där nere i skon
Och dde benen, benen
går omkring
och de benen, benen
går omrking
och de benen, benen
går omkring,
omrking som ingenting..."

Kommentarer
Postat av: imre

Grattis =) bli inte för ivrig nu bara
Sommar-x, yes babe då ska jag rocka rumpa, desuto är det ett fantastiskt band i år =)

2007-05-31 @ 17:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0