Hoppeti

Yippie!  Det finns inte ord för att beskriva denna känsla, ibland är livet helt enkelt underbart. Om man ska sluta när man är på topp så är det här verkligen rätt tillfälle. Har just komit hem efter ha varit på en restaurang i staden och lärt mig att dansa lite lindyhop och det är sällan något varit så kul kan jag säga. Det är inte ett dugg konstigt att de ser ut att ha så roligt, det beror bara på att de har det. Så nu sitter man här, eller ja, flyger och far lite upp och ner och fram och tillbaka och känner hur alla positiva känslor och signalsubstanser bar aflödar i kroppen - vem behöver droger? Vilken underbar dag. Nu ska jag bara sitta här och njuta en stund innan det är sovdags.
Jag säger bara en sak, mer lindyhop och mer swing och jazz åt folket.


I'm singing in the rain, just singing in the rain, what a glorius feeling I'm happy again.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0