Morgonpromenad, basgruppsfika och framtidsångest

Är jag verkligen den enda olyckliga människan i den här världen eller är det så att folk inte är så lyckliga som de verkar? Har världens ångestdag, men det ska jag inte älta här.

Har haft några lediga dagar nu sen tentan, nu har jag tröttnat, jag behöver folk att umgås med. Har solat och sovit och läst skönlitteratur. Och ja just det, gjort glass, suåergod blev den.

Idag var det basgruppsfika på Kompanigatan, superfin lägenhet hade de. Jag önskar mitt liv också bara ville ordna upp sig. Hur som helst blev det prat om sommaren och tentan och kakätning  mycket trevlig anda. Jag kommer sakna min favoritgumma i sommar och kanske i höst beroende på vad som händer.

Skulle ta en liten promenad innan frukost i morse. traskade iväg igenom rydskogen och kom sedan på att jag ju kunde gå ner på stan, har aldrig traskat rint där en morgon. sagt och gjort, sen blev det en tur längs ån och så iväg. Jag bara gick och gick och till slut upptäckte jag att jag hamnat i Berga och tänkte att oj oj, nu är det långt hem. Men eftersom jag inte hade nåt annat val än att gå vidare så var det bara att bita i det sura äpplet. Två timmar och en kvart efter avfärd återkom jag från min "lilla" promenad - hungrig som bara den.

Nu är det sovdags..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0