det blev inte mycket det heller...

Jag är sååå trött och så sjukt sugen på mannagrynsvälling, men affären har inte öppnat än. Ska ta en promenad och sen gå och köpa gryn när jag skrivit det här. Kan någon bara komma och slå mig i huvudet varje kväll så jag kan få sova åtta timmar i sträck någon gång?

Igår var det RIX FM-festival här i stan med diverse artister. Det har hintats friskt om att en viss herr Vinterdäck kanske skulle dyka upp om så blev fallet återstår att se i tidningen. Jag var aldrig där, passerade bara på stan en sväng under joggingturen för att hinna observera lämmeltåget på väg mot cloetta center. Kalaset var gratis och återigen bevisade Linköping att det är en småstad - det kryllade av fulla fjortisar överallt, sittande, liggande, hånglande, vinglande och så vidare. Plötsligt kände jag mig väldigt gammal och hade inte den minsta lust att cykla dit själv så alltså blev jag hemma

Egentligen har det inte hänt så mycket av värde den här veckan, har varit i skolan, snott ihop en studiegrupp, tränat lite, längtat efter helgen, varit rastlös och önskat man kunde sova.
Till eftermiddagen ryktas det om öl på Kårallen med de andra psykologistudenterna så man kanske borde pallra sig dit och var alite social.

Ja just det, jag börjar bli väldigt sugen på att spela fotboll igen och har letat lite efter någon lämplig klubb för hur gärna alla än skulle vilja se mig i allsvenskan så platsar jag inte i LFC:s elitlag. Men de verkar ha panik på att spela 7-manna här omkring. Vad handlar det om? Det är ju knappt riktig fotboll. Nåja, jakten fortsätter, man kanske kan pallra sig nånstans och provträna och känna om suget har återinfunnit sig iallafall.

Nu ska jag gå ut och gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0