Valborgsmässoafton

Ja det här blev ju oväntat, vilken underlig dag.

Först och främst, det blev inget valborgsmässofirande med blåset, Angies känslor spelade henne ett spratt så hela dagen har varit lite konstig. När det väl kom till eftermiddag och jag duschat och bestämt kläder och grejat kom jag på att jag inte hade den minsta lust att träffa massa folk.
Vad det gäller den missade barnvakten så uppvägde jag det lite med att springa på Toys'r'us med Johan och skratta massa. Men det är synd att de inte har några sjuksköterskeleksaker. Vi kom även på att jag skulle klä utmärkt i en spindelmannendress, bara jag låter bli att äta några veckor först. Glassen var dock god och Bergs slussar är ju fint. Det är förresten ett krav att man kommer och hälsar på mig när jag flyttat in i Vreta kloster sen och kombinerat det med min karriär som nakenmodell.

De tilltrasslade känslorna är ju iochförsig inget ovanligt men idag snodde det till sig ordentligt. Nu har jag iallafall rett ut några av trådarna och det här ska bli en nystart i mitt liv. Jaja, man kan ju alltid försöka, det kanske går bättre den här gången. Bearbeta saker, ta vara på det goda och bara vara glad. Jag ska bli en starkare och bättre människa. Återigen: idag ska ja.. nä, imorgon ska jag vara lycklig. Dessutom är det både skönt och nyttigt att gråta ibland.

För övrigt har jag idag, inte tvättat min cykel, inte tvättat mina vinterjackor eller plockat undan vinterskorna, inte pluggat tillräckligt eller tränat. Man skulle kunna se det som en overksam dag om det itne vore för framstegen på det personliga planet.(Hoppas bara de håller i sig)

Jag tror jag skrapat ihop lite fler vänner, hmm, det är positiv. Så ska man bara lyckas lita på att de verkligen tycker om en och inte bara idkar välgörenhet också. Men jag jobbar på det, lovar.
Kom nu film, tänk att det ska ta sån tid, men det är ju en bit från Lund och hit när man tänker efter.

dikotomi - jag har lärt mig ett nytt användbart ord idag så då är inte dagen förgäves, jag har iofs lärt mig hur en muskelkontraktion går till och hur en kondensator fungerar också.

Jag kommer bli en blåval i nästa liv, iallafall om man bedöms utifrån hur mycket man äter. Men det är fina djur så jag tar nog en skorpa till.

Oj oj nu händer det massa saker samtidigt, har inte tid med det här..

Kramar från en nyare och bättre Angie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0